Merhaba güzel anneler🌸
2 yaşında kızım var bez olarak prima premium çare kullandım fakat artık numarası küçük gelmeye başladı ve ciddi taşma sorunu yaşadık sonra bez değişiklikleri yaptım vs şimdi bim bezini kullanıyorum hiç taşma vs de olmadı ama bu süreç de kızım da geçmek bilmeyen bir pişik söz konusu doktora da gittim kremler verildi etti ama ne krem ne sudocream fayda etmiyor doktor yediklerinden alerji oluyordur dedi çilek ve çikolata dan olduğunu düşündüm onları kestim ama gene devam ediyor