ayseguldrl07 Merhaba hanımlar oğlum u 4 aylıkken sünnet ettirdik şu an 10 aylik hala pipisini dışına çıkması için yanlardan hafifçe bastırmak gerekiyor sizce normal mi aranızda aynı durumu yaşayan var mı
urazinannesiiiiii Bizimde aynı 5 aylıkken ettirdim kilolu olduğu icin gömüktü pipisi doktor 2 yaşında ve sonrasında düzelir zayıfladıkça dışına çıkar dedi 15 aylık şimdi yavaş yavaş çıkıyor gibi tabi elimle çıkarıyorum ben her defa olmasa da