sibelturan Kızlar İzmir’de Bornova da yaşıyorum kaç aydir bu alerjiyle uğraşıyorum bildiğiniz iyi bı prof var mı ona gideyim buralarda İzmir’de yasayanlar lütfen cevap verin
nuroner sibelturan bizde alerji ile yeni tanıştık 😢 Hasan Yüksel varmış ama 7-8ay sonraya randevu veriyormuş sanırım
BirPrensesBirMiyavValidesi sibelturan biz can hastanesinde bi doktora gidiyoruz. Adı ozkan miydi neydi. Oyle bisey. Atopik dermatit ve alerji suphesiyle gittik. Guzel ilgilendi. Bu arada hastanede ama anlaşmalı degil . 1900 gibi bi muayene ucreti var. Bebegimizin kollarından test yapti surerek.
juniortostos sibelturan Hasan Yüksel’in muayenehanesini aradım bende bugün. Ekime randevu oluşturabiliriz dedi. Hangi ayda olduğumuzu sorguladım kısa süreli 😔
Kahveseveranne sibelturan tepecik eğitim ve araştırma hastanesi Dr Sanem Eren Akarcan şu an hâlâ orada mı bilmiyorum şehir hastanesine geçmiş olabilir bir araştırın çok iyi bir doktor
Ulucunannesi nuroner Balıkesir bandırmada yaşıyorum bu doktoru duydum çok iyimiş ancak 1 yıllık randevusu dolu. Atopik dermatit ciltli bebeğim uni baby şampuanı değiştirdim kırmızılıkları azaldı. Ve mustelanın atopik ciltler için kremini kullanıyorum inanılmaz rahatlatıyor bebemi. Randevu bulana kadar bu şekilde devam edeceğim. Umarım sizde güzel bir doktor bulursunuz.
nuroner sibelturan bize çocuk doktorumuz teşhis koydu henüz 1aylık olduğu için alerji testinde çıkmayacak diyor , kullandığı mamayı değiştirdi tanıdığı alerji doktoruna yönlendirecekmiş biraz daha büyüğünce öyle söylemişti , bizde Bornovada oturuyoruz
nuroner sibelturan bayraklıdaymış yeri özel muayenehanesi var, şehir dışından Ağrı kars vs de gelen hastası çok varmış yoğunluktan dolayıymış zannedersem
-sevimlipolyanna- BirPrensesBirMiyavValidesi geçmiş olsun Bebeğiniz kaç aylık cilt testi bizede yapıcaklar canları acıyor mu acaba süreç nasıl ilerliyor bilgilendirirseniz çok sevinirim
BirPrensesBirMiyavValidesi sibelturan uni baby. Biz yumusaticiyi kestik duzeldi cocuk. Camasirlarini cift durulama yapiyorum. Yumusaticiyi hic kullanmiyorum. Ütüsüz çorap bile giymedi daha dogdugundan beri
sibelturan BirPrensesBirMiyavValidesi bende basta üni baby aliyodum ama artık bulamiyorum marketlerde hiç bı bebek sıvı deterjani bı tek şokta var adı bebe land diye bişe onu kullanıyorum
BirPrensesBirMiyavValidesi -sevimlipolyanna- kızımız tam 6 ay 29 günlük. Alerji testi 6 aylıkken yapıldı. Ben de cok korkmustum ama acıtan bi islem degil. Evden sadece yumurta götürdüm. Geri kalan herseyi onlar yapıyor. Kollarina numaralar yaziyorlar. Her 2 koluna da. Sonra da alerjen maddeleri sürüp. Kıl gibi minik ignelerle minik minik deliyorlar. Kanamiyor da. Bebegim bazilarini anlamadi bile. Zor olan onu 15 dk sabit tutmak oldu. O yüzden mizikladi. Acıdan degil. Neyseki gıda alerji testimiz temiz çıktı. Umarim sizin de temiz cikar
-sevimlipolyanna- BirPrensesBirMiyavValidesi Bizim bebeğimiz daha 63 günlük ve yarın cilt testi yapılacak içim içimi yiyordu 🥺 Ama yazdıklarınız iyi hissettirdi inşallah bizimde temiz çıkar. Test temiz çıkınca diyeti açtırıyorlar dimi
BirPrensesBirMiyavValidesi -sevimlipolyanna- iciniz rahat olsun. Biz de çok endişeliydik. Canı acir diye çok korkmuştuk. Hatta ben kendime de batırttım ignelerden. Saliselik bi acı. Yani sine isirsa daha cok acır. Kanama bile yapmiyor . O kadar ince iğneler. Hatta minik jilet gibi ama aşırı ince. Umarim sizin de temiz cikar