Bebeğim bir aylık sadece emziriyorum mama felan vermiyorum ama sütüm olsun diye de elimden geleni yapıyorum en ufak bi streste sütüm olmuyor bu sefer de bebeğim doymsdigi için uzun süre emmek istiyor zaten normalde de uzunca emer cenesi kuvvetli olmadığı için ve ben asla ne iş yapabiliyorhm ne uyuyabiliyorum her şeyi gectm ama benim de uyumam lazım uyumazswm sütüm asla olmuyor bebeğim de 15 dakkada bir uywniyor resmen hele şu aralar çok değişti çok mirildaniyor hep kucak istiyor evet bütün zamanımi ona ayırmak zorundayım ama kendimi her an bayilicakmis gibi hissediyorum sizde de böyle olan varsa yazsın lütfen ilk bebeğim ve çok yoruldum eski halimden eser kalmadı resmen :(