biricigiminannesi26 kaç aylık bilmiyorum ama ben bazen çubuk kraker veriyorum eline annecim hadi krakeri tabağa batır ye diyorum o tabağa batirana kadar ben kaşık kaşık veriyorum
Ayrı tabağa koyup kendinin yemesine müsade ediyorum o şekilde de yiyor
Çoğu şeyi ayakta gezerken eline veriyorum öyle yiyor ( patates kızartması , pankek vs )
Yada illa sevdiği birşey vardır yiyeceklerine bir kaşık ondan katın
Karadut özü iştah açıyor diyorlar denemedim ama söyleyen çok var bı bakın isterseniz