Meyveliburln mama biraz bebekten bebeğe değişen bir şey. O yüzden sen varsa doktorunuzun tavsiyesiyle başla yoksa da piyasaki mamalardan biriyle başla bence. Hangi mama kabız yapar hangi mama bebeği güzel besler hangisi alerji yapmaz hep deneyerek olur. Mesela biz aptamil aldık üç ay kullandı anne sütü + iki öğün mama şeklindeydi. Reflüsü vardı aptamil AR geçtik çocuk günlerce kakasını yapmadı hemen bıraktım. Arkadaşımın oğluna bebelac iyi geldi, başka bi arkadaşım golden goat keçi sütlü iyi geldi..
biberonda da Philips avent tek geçerim oğlumda asla meme reddi yapmadı yenidoğan başlığı alırsanız tek delikli olduğu için meme kadar çekmesi lazım gelsin diye. Ayrıca ufak bir tavsiyem var naçizane 4.ay atak dönemini atlatmadıysanız biberonu bebeğinize uykudayken verin. Meme reddi zaten yaşanabiliyor bahanesi olmasın miniğin.