2 yaşında oğlum var evde bütün gün arabalarla oynuyor . Konuşmuyor henüz . Renk etkinlikleri kitap etkinlikleri yapmaya çalışıyorum ama hemen atıyor istemiyor . Tüm derdini anlatıyor ama çok az konuşuyor anne gel kapat aç filan sadece. Evde yaptığınız etkinlikler neler ?