BirPrensAnnesi___
nazlimom_ Ben bir kerede kesmeye karar verdim. Önemli olan meme ve uyku arasında ki bağlantıyı bitirebilmek. Yatmadan önce rutinlerimizin en başına emzirmeyi koyun ben öyle yaptım önce emzirdim daha sonra diş fırçalama, alt degisme,pijama giyme ve yatış şeklinde yqptım beraber yattık yanına uzandım pış pış pat pat ile uyutmaya çalıştım ara sıra kalktı ağladı uyumak istemedi tabiki ama 1 saat içinde geçti uykuya gece uyandığında da meme vermedim çok istedi çok ağladı su teklif ettim içti sakinleşti sonra tekrar ağladı falan derken üç saat sonra uyudu ilk gece çok zor geçiyor ama 2.ve 3.gün daha rahat.20 gün olacak şükür bakalım iyi gidiyoruz suanda pes etmemek gerekiyor kararlı olmak çok önemli