Cansutaknn ay saçmalamasınlar ya kocanız ve kaynananız. Ki normalde kaynana kelimesini hiç kullanmam benim kayınvalide iyidir çünkü anne yani. Ama sizinkisi tam bir kaynana belli. Neyse, siz sanki isteyerek düşürdünüz bebeği siz mi attınız sanki, bir anlık şeyler bunlr tabiki keşke olmasa ama. Bende bebeğim 5.5 aylıkken kendi yatağımızdan düşürdüm, eşim vardiyalı çalışıyor, gece vardiyasında bebeğim normal yatağında uyandıktan sonra yanıma almıştım emzirip telrar yerine koymadım o zaman aşırı hareketli değildi etrafınıza ağır yastıklarla kapattım aslında ama gece nasıl oldu ise küt sesi ile uyandım, yastıklar yerindeydi ayak ucuna nasıl becerip kaydı ise ordan yuvarlanmış ayyy aklım çıktı nasıl korktum hemen aşagıda anneler, babayı aradım çıktılar yukarıya sonra eşimi aradım, ama yani kimse beni suçlamadı olur böyle şeyler daha çok düşcek kalkacak zaten üzgündüm sonuçta eşimde anne babada çok güzel yaklaştılar bana, bebeğime baktılar ettiler ben takip ettim bir gün boyunca gayet normaldi doktorada götürmedim çok şükür de hiç birşey olmadı, amaaan öyle yani ne çok yazdım, kaynanana yapıştır cevabı vallahi altta kalma, kocana da kız o ilgilensin çok biliyorsa hepsi hava daha bebeğin becerip götünü değiştiremezler 😂 sen mükemmel bir anneain hepimiz öyleyiz ♥️