Merhabalar kızım 2 yaşında ama bingildagi az bişey daha var tam kapanmadı doktora gösterdik tabi sadece d vit devam edin dedi d vit biraz düşük çıktı oysaki düzenli kullanıyorum, böyle bir sorun yaşayan oldu mu Allah korusun bir sıkıntı çıktı mı. Şimdi doktor bişey yok demiş niye soruyorsun demeyin lütfen genel bir sormak istedim