nerminakyel01 16 aylık erkek bebeğim yaklaşık 1 aydır aşırı iştahsız ne yaoacam bilmiyorum aşırı zayıfladı ama kan değerleri normal şurup mama ne varsa önerin nolur vallahi çok çaresizim
Basaktrk nerminakyel01 bu bence bir süreç gibi benim oğlumda 16 aylık 1 ay iştahsızlık yaşadık sonra normale döndü bide yemeği sevdigi bişeyler varmı
Soldansoldangeliyorlar nerminakyel01 benim kızımda 16 aylık bizde bir süre iştahsızlık yaşadık çok zor gerçekten şimdi normale döndü şükür biraz sabır gerekiyor 😩