Merhabalarrr, 20 aylık oğlum var ve ertesi gün hapı kullanmama rağmen kızııma hamile kaldım.. bi taraftan çok heyecanlıyım hep bi kızım olsun istemiştim eşimde öyle aşırı sevindi ama gel gör ki ikisi bir arada nasıl olucak oğlumu annemle büyüttüm, eşimin görevi dolayısıyla o güvenli bağ dedikleri şey olmadı galiba. Ya da atak dönemlerinde belli başlı şeylere annem izin verdiği için ona ilgi duyuyor olabilir de dedi pedagog. Şimdi travma oldu eminim böyle olucak kızım için kimseden yardım istemeden büyütmek istiyorum tek başıma kendi kurallarımla. Doğumu normal yapmıştım aşırı korkuyorum o ayrı 😅 ikisi bir Arada nasıl olur bilmiyorum. Araları tam olarak 2 yaş olucak eşit davranamamaktan birinden birini ihmal etmekten de çok korkuyorum. Bir de dedikleri gibi ikinci doğum daha mı kolay oluyor ? Var mı önerisi tavsiyesi olan her konuda biraz uzun oldu hakkınızı helal edin 🥹🫶🏻