feyzas çok iyi yapmışsınız, bende 7.ayı dolmadan ayırdım, keşke daha önce ayırsaydım hatta hep odasında uyutabilirmişim, büyük rahatlık, benim bebeğim odasına alışıktı odasında bir düzen olduğu için ben gündüzleri alt değiştirmeyi hep kendi odasında yapıyordum malzemelerini oraya buraya taşı yapmamak için, onu dışında eşyalarını dolabını düzenlerken va odasında takılıyorduk arada oyun oynuyorduk vs belki bu şekil yapmamdan ötürü odasında da aynı şekilde bizim odamızda nasıl uyuyorsa o şekilde uyumaya devam etti 🥰