aselmomm1 ay kendimi gördüm 😅 evden ilk defa yalnız çıkacağım zaman bende baya kaygılıydim nasıl yaparım diye hatta bim 2 kapılı olunca hala girerken gözümde büyüyor.
Binadan çıkarken araba ağır oluyorsa puseti çıkarıp birkac sn ligine basamaktan aşağı bırakın sonra arabayı indirip puseti tekrar yerine koyarsınız. Asıl mesele bimin o zahmetli kapısından itiş kakış girmek bence🤦♀️