Esma_1 Acaba geçiş dönemi mi diye postlarınıza baktım. Evde sürekli kavga varmış, eşinizden şiddet görmüşsünüz. El kadar civcivin kafasını yerlere çarpan, keçiyi kaldırıp atan, her şeye bağırıp çağıran bir bana var. Sizce de çok normal değil mi çocuğunuzun sürecinin de bu şekilde ilerlemesi ? Üzülerek söylüyorum bunları sizi eleştirerek değil.