beyzzsenturkk_ park beşikte yatıyordu şimdi ondan rahatsız olmaya basladı normal besık vardı karyolaya cevırdım onda yatıyo yerlere koltukta buyuk sırt yatıkları var onları koyuyorum düşerse ona düşsün diye suana kadar düşmedi henuz yer yatagını kızımda cok sever yazın yer yatagı yaparım yayıla yayıla yatar