dddhjdjsjmdjdj ben yurtdisinda yaşıyorum ve kizimi 12.ayindan sonra anaokuluna tam gun verdim cunku hem çalışıyorum hemde okuyorum. Çalışıp ya da okumasaydim da yarim gun gonderirdim o ayri. Dil gelişimi, sosyallesmeye başlaması, kaba ve ince motor gelişimi, gibi her konuda gelişimi oldukça iyiye gitti tabi büyüme etkisi ile de. Okulda öğle uykusu uyuyor ( eski okulunda bebek arabasında idi, simdi kendilerine ait döşek, yastik ve battaniyesi var ve her hafta yıkanıyor okul tarafından). (Eger sabah erken saatlerde bırakma durumu olursa kahvalti), sabah ara öğün meyve, öğle yemeği ve uyku sonrasi ikindi kahvaltısı veriyorlar. Eger cocuk gec alincak ise meyve servis ediyorlar. Hava extrem bir durumda değilse hergun mutlaka disaridalar ve bez değişimi de yapıyorlar ve aile ile işbirliği yaparak bez bırakma aşamasında ortak ilerleme yapılıyor. Kızım 1-3yas grubunda ve tuvalete giden Bi kaç çocuğu gördüğü için şimdi evde tuvalete oturma istediği geldi mesela. (2 haftaya 24 aylik olacak). Biz oldukça rahatız, okul ile görüşün, tecrübelerine bakın, iletişim şekillerine bakın. O zaman o okulun içinize sinip sinmeyecegini anlarsınız.