aylinturker Merhaba aç olsaydı yerdi diye düşünüyorum. Oğlum da 15. Aya girdi dün, ve o da toplasanız 1 lokma zor yer. Ara ara teklif ederim,kek pirinç patlağı meyveli yoğurt vs yaparım onları yer ama yemeği yemez. Bir çocuk iştahsızsa öyle gidiyor, bizim ki emiyor ondan da biraz rahat ama demek ki sizin de bebeğiniz bir şekilde doyuyor, yalnız süt vermeyi bırakmanızı tavsiye ederim çünkü zararlı. Ve doğduğundan beri gündüz toplam yarım saat uyuyan bebeğim var 😀😀 uzun zamandır da tek uyku yarım saat. 7 de gece uykusuna yatıyor