Susamtanesimoms külotlu çorap kendi başına sağlıksız, kan dolaşımını düzensizleştiriyor, giydirmeyin kesinlikle. Oda ısınızda güzel bizim de aynı o şekilde. Doktorumuz kendi giydiğiniz gibi giydirin diyor bize. Uyurken de aynı şekilde. Ki ben bebeğimin evin içinde sabit ısıda sık sık çoraplarını çıkartırım ayakları hava alsın diye, ara ara tişörtle bile takılıyor (9 aylık) be çok kalın ne çok ince sweatler giydiriyoruz genelde. Bu arada uyurken özellikle 1.5-2 tog değerli içine sadece kolsuz zıbın ile yeterli evinizin ısısı