Yavrusuu Huuver kurutma makinesi kullanan var mı aranizda kıyafetler çekti hangi program da kurutmam lazım hepsi bir arada olan program mi dolap kuruluğu mu güneş kurulugu mu
feyzas Yavrusuu ben ya dolap ya güneş kuruluğu yapıyorum yoksa nemli kalıyo. Ama güneş kuruluğu bazı kıyafetlerde çekme yapıyor bence. Etiket talimatlarına dikkat edin
Aloneeee Yavrusuu 8 aydır felan kullanıyorum hiç çeken olmadı. Genelde hepsi bir arada olan programda dolap kuruluğunda kullanıyorum
Sumeyramuaz Yavrusuu bende kullaniyorum genellikle hepsi bir arada olani kullaniyirum servis bana etikete göre atın demisti çok pamuklu sweetlerde çekme yapabiliyo
Mutlu1Duru ben kullanıyorum servis bana beyazları beyaz ayarında günlükleri pamuklu ayarında kurut demişti bebek yada bronşit hastası varsada onlarıda anti-alerjik ayarda kurut demişti
Mutlu1Duru Yavrusuu yoo bizde çekme olmadı bizim tek sıkıntı stby diye bi hata veriyo makine servise sorduk fabrikaya sorup dönüş yapacaktı hala bekliyoruz
deryayagmur Bizde yeni almıştık 2 ay olacak küçülme yapmadı. Ben memnunum valla. Hepsi bir arada programını kullanıyorım. Normal makinada yıkarkende 30_40 derecenin üstüne çıkmam sıcaklık olarak. Eğer yüksek sıcaklıklçta yıkadıysanız ondan olabilir.
Mutlu1Duru byzss hoover ndpeh10a2tcbexss wifi bluetooh bağlantılı hepsiburada dan aldık biz bu şekilde yazıyo orda