Elfidam denedim baslarda sadece emziriyordum bebegim cok az emiyor ve hemen uyuyor böylelikle doymuyordu kilo almadi doktor mama vermemi söyledi bende sütümün yeterli oldugnu kalkana biriktigni söyledim oda biberonla verip doydugna emin olmami söyledi hatta post açmıştım bu konuyla ilgili