1Meftuunee rica ederim evet ikiside tek seferlik herhangi bir şart yok diye biliyorum ben ev hanımıyım eşim sigortali çalısan iki çocuğuma da aldım ilk çocuk 300 ikinci çocuk 400 tl doğum parası
Süt parasıda 520 tl ydi 😊doğum parası sizin adınıza süt parasıda eşinizin adına yatar 1 ay içinde veriliyor dilekçeden sonra devlette doğum yaptıysanız eğer rapor almaya gittiğiniz de ordan hallediliyordu 5 ay önce öyle yaptık biz ilk çocuğumu özelde doğum etmiştim ondada eşim gidip nüfustan kimliğini çıkarırken o sırada yaptırmıştı ay şartı vs yoksa alırsınız sizde inşallah 😊