Kizlar herkese öncelikle hayırlı geceler dilerim 3 yıl korunmali yapılan deri altı implant varmış aranızda yaptıran var mı ne kadara yaptırdınız yan etkisi oldu mu korunmalı olanlardan en etkili olanı hangisi sizce spiral mi 3 aydan 3 aya vurulan iğnesi de varmış sanırım ama o iğneden dolayı adet gormuyormuşsun 2 tane bebişim var bir süre hiç istemiyorum biri 2 yaşında biri 5 aylık spiral taktırmayi düşündüm ama ilerde spiralden hamile kalırsam zararları da varmış doktor paylaşımda gördüm bebeğe yapışma durumu vs şeyler bu gözümü korkuttu biraz o yüzden deri altı implant yaptirasim var