EsOsAb11 6 aya girdik dün sık sık çocuk şarkıları dinletiyorum sakinleştiriyor. Arada bazen izlediği de oluyor ama en fazla 10 dakika. Çok mecbur kaldığım zaman nadiren de olsa videolarını da izliyor. Zaten ben kesinlikle tv izlemesin izletmicem kafasında değilim evde televizyon kapatmıyorum. Bana göre ne kadar sakınırsam o kadar düşkün olur gibi geliyor. Sonuçta her dakika evde olmayacağız ve her gittiğimiz yerde televizyon kapattıramam diye düşünüp açıkken de izlememesini sağlamaya gayret ediyorum. Neyse fazla uzatmıyım velhasıl ceviz adam bir mucizedir 😀