AntiFilozof eger yaninizda yardim edeniniz olacqksa okula baslayinca doğsun. Yoksa zorlanmaniz kacinilmaz olacaktır.
Oglumla kizim arasında 6 yas var. 1. Sinifa basladiginda bebek 3 aylikti. Derslerine babasi cok ilgileniyor,kismende evden calisiyor o yuzden rahatim ama boyle vir imkan olmasaydi bende cok zorlanacaktim, suanda da zorlaniyorum tabii. Ama yas farkinin olmasi cok guzel, kardesini sahipleniyor ben tek cocuk kalsin istemedim tabibu maddi manevi herseye bakiyor. Yukqrda bir arkadqs yazmis 2. Cocugumu tek cocukmus gibi buyutuyorum diye cok dogru. Yani yardimciniz olacaksa yas farki olsun 1. Sinifa giderken yapin derim.