busesa89 3 buçuk aylık kızım var.hastanede ultrasonda sağ böbreğinde genişlik var dediler.bi ton kan idrar aldılar.varmı bizim gibi yaşayan
Hunilininbirii busesa89 kızımında öyleydi böbrek kanalında genişlik vardı ama geçti şu an bi sıkıntı yok şükür
Mel955 Hamileyken detaylı ultrasonda söylediler oğlum için. Doğduğundan beri 2 kere kontrole gittik sürekli küçülüyor çok şükür. Yakın zamanda tekrar gideceğiz normal görürse yine doktor bir daha gerek yok gelmenize demişti.
umayyyy35 Benim bebeğimde 2 aylık 1. Ayında genişleme var dendi bu ay kontrole gittik şükür düzelmiş düzeliyor korkmayın
nisasevgili busesa89 benimde hamileliğimde vardı detaylı ultrasonda çıkmıştı 9 a yakındı ondan sonra küçüldü yavaşladı