Mlkmstf canım bizde geçen olduk bende aynı sekilde buraya yazdım fikir aldım diyodum ki küçücük cocuga nasıl ilaç vericem falan veriyosun😂 bizdede sükür ateş olmadı ama ilk gün huysuzlugumuz cok oldu sabah erken vurulduk bu gece uyumaz dedim hemşiremiz fitil verin cok huysuz olursa dedi ben carpolda almıstım işe yaramadı evet belki ateşini çıkartmadı ama aglaması ve huysuzlugu için uyurken yarım fitil verdim cokda uykuya dalmasın dite sükür gece boyunca rahatdık sabah neşeli kalktık öglene dogru yine huysuzlandı carpol verdim yine günü bi sekilde atlattım gecede baktım daldı huysuzlanmadı ilaç vermedm yani kısacası duruma göre ilaç ver baktın canı sıcak elleyincede anlarsın zaten carpol verirsin cok sıkı giydirmeneu calıs ateşi olursa okadar korkma yani bi şekilde geçiyo