gozdegunduz Bebeğim 2 ay 22 günlük 1 ayda sadece 600 gr almış 3100 doğdu şu an 4880. Hipp kullanıyorduk ama bu aralar bitirmiyor mamasını değiştirmeyi düşünüyorum kilo aldıran mamalar hangileri
uzumyerkenboguluyodum gozdegunduz Ben de başta Hipp Combiotic kullandım hiç yaramadı bebeğime aksine kusturdu kilo verdirdi tavsiye üzerine bebelac gold aldım çok iyi toparlandı 1 ayda 1200 gram almıştı
uzumyerkenboguluyodum gozdegunduz Ama hem emzirip takviye olarak mama veriyorun günde 2-3 kez mama alıyor 6-7 kerede emiyor
Bebegimm1 gozdegunduz biberon ucunu değiştirdiniz mi yoruldugu içinde bitiremeyebilir sadece bu ay mı 600 almış yoksa başından bu yana mı az alıyor eğer öyleyse değiştirin mamayı
NewMom-07 @gozdegunduz Ben Aptamil Comformil kullanıyorum bebeğim 2 ay 8 günlük 2605 doğdu 2 hafta önce 5900 olmuştu anne sütü alamadı sadece mama şuan için hipp hiç sevmedi benim oğluşum
gozdegunduz NewMom-07 stok yapmıştım bitince aptamile geçmeyi planlıyorum. Çok güzel içiyordu aslında ama atak zamanı mı böyle yaptı anlamadım
NewMom-07 @gozdegunduz gazlı bebekler için gerçekten çok başarılı doktor tavsiyesi ile almıştım çok memnun kaldım sağlıkla sıhhatle büyüsün bebeğiniz inşallah 🙏