denizveada Kizimda alerji ciktigi icin ilk kez bugun bu mamayi aldik. İcinde olcek yoktu . Normal mama gibi 30 ml suya 1 olcek mamami katiliyor ? Ben oyle yaptim ama biraz kivamli oldu diger mamalar gibi civik degil bu normalmi?
Mavi26 denizveada ölçek içine gomuluyor tatlı sağısı ile azıcık kurcalayın içini ücretli mi aldınız yoksa raporlu mu eğer uzun süreli kullanacaksanız rapor çıkartın yoksa raporunuz biz 6 buçuk aylık olduk raporlu alıyoruz
yasolinko denizveada merhaba yeni gördüm ama evet pirinçli olduğu için kıvamlı, içinden ölçek çıkmaması imkansız kutuyu sallarsanız görebilirsiniz
laledevri35 Ölçeyi içine gönğyorlar iyi bak canım ölçeği var her 30cc bir kaşık atacaksın 60cc de 2kaşık mesela
denizveada Mavi26 evet rapor yazdi doktorumuz . Rapoz yazana kadar onden bi kutu alalim 865 tl diyince eczaci direk doktora koştuk 😅
-mutlubebek denizveada bizde rapor çıkaracağız inşallah çok pahalı degilidi rabbim bütün bebeklere sifw versin
denizveada -mutlubebek raporlu alinca ucret odemiyosunuz tek seferde 10 kutu mama veriyorlar ve ayda bir alma hakkiniz var
-mutlubebek denizveada yok biz ücretle almakdik doktorumuz denemek için bir kutu ücretsiz verdi dedi eğer bebeğiniz yerse gelin rapor çıkaralım.cunku alerjik bebeklere Özel Aptamil denedik onu yemedi kesinlikle