Merhaba arkadaşlar. Kızım 23 günlük ilk doğduğu hafta yüzünde boynunda isilik gibi kırmızı noktalar olmuştu şiddetli şekilde. Ebemiz isilik demişti fakat kakasıda mukuslu olmaya başlayınca tedirgin oldum. Yüzündeki kırmızılıklar gitti ama cildinde arada sırada daha büyük kızarıklıklar üç beş tane çıkıyor. Dün öğlene kadar iyi olan bebeğim 3den sonra aşırı huzursuz kakasını yapsada gazını çıkartsada ağladı saatlerce. Karnı aşırı şiş olunca acile götürdük lavman yapıldı gaz, kolik dendi. Kolik olsa gazını çıkarttıktan sonra rahatlar diye biliyorum. Ama kızım sabaha kadar asla rahatlayamadı ve bugün yine zorlandı. Cildindeki kızarıklıkların fotoğrafını koyacağım. Ben inek sütü alerjisi olduğunu düşünüyorum inşallah yoktur ama belirtiler biraz onu gösteriyor gibi. İki günde çöktüm resmen uykusuzluk falan önemli değil kızımın ağlamasına huzursuzluğuna dayanamıyorum içim eriyor. Saatlerce araştırma yaptım başına gelen bu durumu yaşayanlar var mı acaba?