Mihraninannesi Merhaba hanımlar 3 aylik bebeğim emerken bi zaman sonra nedense memede süt kalmadığını düşünüyorum ve sıkıyorum süt gelmiyor bazende çok az geliyor. Acaba bu durum normal mi sizde de öyle mi oluyor bebek çektikçe mi süt geliyor?
AlyaaSu Mihraninannesi canım göğüsler bir süreden sonra terbiyeleşiyor emzikce gelir sütün sıkıntı etme
busra37 Mihraninannesi ☺️☺️ canımilk emzirmeden bi sık bakalım 😄 normal bizim el sıkmamızla bebeğin emme gücü bir değil vardır sütün
mincagnannesi benimde oğlum var 4 ay olucak bende öyle sanıyordum ama bebek emdikçe geliyor bende korkmuştum ama bebeğim doyup kafasını çevirince anladım büyüdükçe fazla fazla emicek korkma yani sütüm yetmiyo diye yetiyo fazlasıyla endişelenmene gerek yok ☺️