Rca üzülmeyin öncelikle💖 bende bebegi7 aylıkken ise başlamıştım ne emzik ne biberon hiçbir şey vermemiştim o zamana kada rsuan hala emzik almıyor .hep beni emdi. Çalışmaya 1 hafta 10 gün kala ara ara biberonla sağıp sütümü vermiştim içiyordu bazen icmiyordu bile .sonra işe başladım ac kalır diye çok korkuyordum ama öyle olmadı biraz ek gıda biraz biberonda süt ilerledi ve bebeğim benden daha hızlı alıştı sürece .sizde ara ara biberom teklif edin ,icmezse üzülmeyin sakın sonuçta acikicak ve süt/mama ya ihtiyaç duyucak o zaman hemen içiyorlar . Zamanlarda bu sürece alisiyorlar. Hatta bazen o kadar acikiyorlar ki süt isitmama bile müsade etmiyor soğuk demeden içerdi sütü . Alisiyorlar yani ,. Güvendiginiz insan anneniz bakicak üzülmeyin sizin kadar güzel bakar ❤️