Oğluma evde 1 yaş çekimi yaptık pastası süsleri vs herseyini eşimle büyük bir hevesle yaptık ve harika oldu. Tabi benim tüm sülalem kalabalık kutlamalara alışık olduğu için çoğu neden yapmıyorsun vs dediler ama eşimde bende öyle kutlamalar törenler vs istemedik neden bilmiyoruz 😂 ielri de hem ona hem bize hatıra kalması için de bir zıbın bir tulumlu özel çekimler yaptık sosyal medyads tabiki paylaşmadm ailemizr arkadaşlarınıza attık isteyenlere okadar. 1 ay sonra 2 yaşına girecek aynı kıyafetlerle yine çekim yapmak istiyoum eşim oğlan ben bersner pasta vs yapmayı da seviyoruz. Bence bunlar da güzel. Ama bir yanımda noluyor kız sana yap işte büyük birşey neyden sakiniyorsun diyor ama bir yanımda hastalık salgın vs vsr saçmalama Otur aşağı diyor sizce çok mu dümdüz bir insanız ya