elif111522 artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak. Hayırlı olsun. Son derece sağlıklı tepkileri ile sizi sağlığınızdan etmeden bu atağı atlatırsınız inşallah. Atlatınca yolun sonu 2 yaş sendromu ama o hiçbir şey. Siz bir de 4 yaş sendromunu görün. Bugününüze şükredin derim. Yolun sonu daha fena 😅