-Eraymoms- kilometresi çok yüksek sakın almak gibi bir hata yapmayın satamazsınız, 2007 çıkışlı bir arabayı o kadar kullandılarsa da taksi çıkması olabilir, ya da ticari geçmişi olabilir. Çok problem yaşarsınız yani arabayı 170 bin olarak değerlendirmeyin. Kilometre 520 binde şuan bu kadar kısa sürede o kadar km’yi anca ticari araç yapar. Kazası değişeni boyası da vardır mutlaka. Almayı düşünüyorsanız mutlaka ekspertiz veya kendi tanıdığınız bir ustaya götürün. Adam tabiki arabasını kötülemez, sizi de kendi ustasına götürürse kandırır. Araba alırken bir kendi ustasına götürenlere bir galericilere bir de al sat yapanlara itibar etmeyin. Arabadan anlamıyorsanız mutlaka ekspere sokun arabayı