pembeayakkabilikiz Kızlar iyi akşamlar 10 aylik oldu kızım ilk adım ayakkabısı olarak bu ayakkabıyı almayı düşünüyorum sizce nasıl kullanan var mı?
Bebegim3535 pembeayakkabilikiz vicco iyi bir tercih. Kızımı onunla büyüttüm oğlumda da nasip olursa yine tercihim olacak.
sezer2022 pembeayakkabilikiz 2 kez internetten aldım (Adidas ve vicco) tutturamadım 🤦🏼♀️ en son deneyerek vicco aldım yani mağaza varsa deneyerek alın her bebeğin ayak yapısı farklı
pembeayakkabilikiz sezer2022 teşekkür ederim haklısınız İnternet sıkıntı ayakkabı da güvenemem bende evet mağaza var deneyerek alacağım
Asil_T Bu ürünü dışarda kullanan varmı acaba? Ben dişarda giydirmeye bakıyorum ayakkabi 1 yasinda oğlum
Asil_T pembeayakkabilikiz yani yagmur çamur kar icin uygun değil. Ben aldım ev kreş ayakkabisi ve pandufu diye geciyor o yuzden tereddutte kalmıştım. Yagmurda karda kullanmak icin ne alcam bilemiyorum
Sarebebek_ pembeayakkabilikiz bende sipariş ettim şimdi 20 numara aldım kızım 8 aylık küçük mü bilemedim ya pazarama sayfasından aldım uygundu bi bakın isterseniz
pembeayakkabilikiz Asil_T bende aldım canım mağazasından aldım ilk adım ayakkabısı olarak bunlar vardı bende bu modeli aldım çok yağmur karda yürütmem bu sene diye düşündüm alışması için aldım ama beceremiyor ayakkabıyla yürümeyi çıkartıyor hep 😀