Tonrikanne Lütfen durumuma keyfi gıcır anneler yazıp bilmişlik yapmasın.oğlum 23 aylık çalışıyorum bakıcı bakıyordu ancak bakıcı ilgilenmiyor oğlumun gelişimi geri.yine de sabır mı etmeliyim yoksa kreşe mi vermeliyim
Sapsikanne Tonrikanne gelişimi geri derken neyi kast ediyorsunuz mesela benim oğlum da aynı ayda bakıcı bakıyor
sweetasya Tonrikanne 2 yaş sayılır. Kreş artık bakıcıdan daha fazla şey katar çocuğa. Kendi yaşıtlarıyla olması iki üç yaşından sonra bakıcıyla olmasından daha mantıklı geliyor bana. Gerilik derken tam olarak ne demek istediğinizi anlamadım ama duruma göre özel destek isteyen bir durumsa ayrı tabii