Merhaba hanımlar. Kanal tedavisine başladık yaklaşık 15 gün önce. İlk gün 2 saat sürdü bir hafta sonra ikinci seansım için gittim 2 saatte o sürdü sonra geçici dolgu koyuldu bir hafta sonra da gidip normal dolgumu koyduracaktım fakat dudağımda uçuk çıktığı için Dün normal dolgun koyulmadı bir dahaki hafta normal dolgu için gideceğim fakat bugün benim dişimde çok ağrı var kanal yapılıp geçici dolgu koyulan dişimde normal midir acaba yani kanal tedavimin ikinci seansı geçen hafta cuma günü yapılmıştı bugün birinci haftam ve ağrım var.