Tugce__ merhaba biz de dün yedi aylık olduk 😊 aynen sürünüyor henüz tam emeklemiyor ama istediği yere gidebiliyor. Konuşmaya çalışıyor istediğini istemediğini belli ediyor elinden bişey alınca kızıp ağlıyor. Geçen haftalardan beri devam eden bir durum ben odadan çıkınca ağlaması. Yere bırakınca ağlıyor bazen de. Ek gıdaya güzel başladık ama şu an kaşığı reddeediyor.