Kızlar bebeğim 7 aylık bugün burnu hırıltılıydı. Akşama doğru ateş oldu 37.8 kadad şimdi düştü ama halsiz. Sizce hemen doktora götürmeliyimmi. Korkuyorum burnundaki balgam ciğerlerine inerse diye evde neler yapabilirim. Domuz gribi midir rsv midir çok korkuyorum biraz evhamlk bir anneyim nasıl aşıcam bunu 😭