Arkadaşlar ben doğum yapalı 18 gün oluyor. Doğumum biraz zor geçti toparlanmam da keza öyle oldu. Ama herkeste aynı değil bu durum. Sizlere sorum göbek deliğimin bir karış aşağısında tam karnımın sarktıği yerde. Dikişleriminde 4 parmak falan yukarısı kalıyor orda ceviz büyüklüğünde şişlik farkettim bugün. Sizce önemli bişey mi korkuyorum hastaneye gitmeye. Doğum zor olduğu için ve sonrasında bende de bebeğimde de sıkıntılar olduğu için hastane den korkar oldum. Bu durumu yaşayan annelerimiz varsa bana yardımcı olabilirler mi neden olmuş olabilir. Korkulacak bişey mi bilen varsa aydınlatırsa çok sevinirim