16temmuzannesi Merhaba sevgılı anneler, benim 18 aylık kızım var ve kılosu 10,500 bu aralar hasta olduğu ıcın ıyıce zayıfladı. Pek iştahı olan bir kızda değil, kılo aldırıcı tarıfler varmı akşam yatmadan yedırebılcegım
arifahsencesur 16temmuzannesi yemesi iyi ise ne isterse yesin. Benim kızımda çok iştahsız bir kız 4 yaşında hala aynı emmeyi bıraktığından beri ne doğru düzgün yer ne içer ne vitaminler ne doğal şeyler kullandık ama fayda etmedi maalesef inşallah sizin ki yerde toparlar biran önce 🤲🏻🤲🏻😵💫
Momalpa 16temmuzannesi kilosu az doktora götürün mama istediğinizi söyleyin size rapor çıkarsın 3 ayda tosuncuk olur 🥰
16temmuzannesi arifahsencesur oncelerı azda olsa kahvaltı yapardı sımdı onuda bıraktık resmen günde 3 öğün çorba ıcıyor arada belkı canı ısterse yemek yer
arifahsencesur 16temmuzannesi çok zor yemeyen çocuk ya sizi çok iyi anlıyorum artık pes ettim ben kreşe falan gidince yer inşallah 🙄
16temmuzannesi MTVr yıypte kılo almasa neyse dıyecem ama zorla yedırıyorum. Bende ıstıyorumkı güzel şeyler hazırlıyım ıstahla yesin
16temmuzannesi Momalpa gecen götürdük boyuna kilosuna baktı bısey demedı. Bır dahakı ay dedıgınız yapayım
Momalpa MTVr evet bildiğiniz çilekli kalaolu meyve suyu danino gibi çocuklar seviyor öyle şeyler reddetmez
Momalpa 16temmuzannesi siz demeseniz vermez mamayı söyleyin verir gelişimi geride kalmış çünkü o mamayla hemen kilo alır boy atar tecrübeyle sabit
MTVr Momalpa kalmamış canım bak zaten 18 aylık kız bebek kilosu 10,700 diyor e bu çocuk da 10,500 yani ortalama işte
Momalpa MTVr canım 18 aylık bebek 10 kilo normal mi bilemedim şimdi bana az gibi geldi benim kızım 4 buçuk aylık 8 kilo ondan dolayı az gibi geldi doktor banada normal dedi kilosu çok bile demedi yani 18 aya göre az deil mi 10 kilo
Momalpa MTVr tabi sağlıklı olsun diyoruz ama sağlık için gelişimlerinden dolayı kilo ve boyda önemli tabiki obez olsun istemem asla oda sağlıksız yaşına göre ayına göre olsun yeterli
MTVr Momalpa yok canım sen yanlış biliyorsun bak bir ortalama kiloya kız çocuk bir yaşında 9,400 diyor seninki niye öyle kilolu bilmiyorum ya doğum kilosu iyi ya da mama mı içiyor bilemedim canım
Momalpa MTVr meme artı mama veriyorum 3300 doğdu sütüm yetmediğinden mecbur mamaya başladık çok vermiyorum ama günde sadece bir kere 120 ss toplam veriyorum