Kızlar cok doktora gittim ortopedi beyin cerrahisi nöröloji fizik tedavi hepsi farklı diyor sonuc olarak ameliyat gozukuyor
Neyse. İşin özü bugun daha dogrusu 2 defadır randevu alıp gidiyorum zor bela 3 cocukla hastaneye. Her gittigimde hastanede sistem yok deniliyor. Böyle bişey nasıl oluyor. Haliyle fizik tedaviye baslayamiyoruz. Bugun yine gittim yine sistem yok.agrılarım fazla çıldırıcam. Yine gidicem yarına ama benım için cok zor oluyor.
İşin ilginci bugun duyduğum şeye çok sasırdım. Ne demek istendi sizinle istişare yapmak istedim.
Doktor duydugumu bilmiyor.
2 doktor konusurken duydum
Biri diğerine diyor ki; gel gel mhrs üzerinden hastanın randevusunu iptal etmeyi buldum az önce iptal ettim dedii.
Diğeride hadi ya nasıl yaptın banada söyle diyor
Hastanın mhrs’ne girebildigini ve e devlete girdigini söyledi
Arastirma hast bu sanırım doktorda değiller pek asistanlar sanırım cok gencler. Cunku gittigim prof’un 4 tane odası var herbirinde farklı kısıler.
Benım e devlet şifremi istedi.randevu vermek için. Verdim ama sonra şüpheye düştüm ne alaka diye. Girdi. Ama snr şifremi değiştim hemen
Sonuc olarak randevuda vermedi. E devlet şifremi aldı