Bizim şuan 10 tane dişimiz var .13 aylık bebeğim . 1 aydır yan taraftan altlı üstlü 2 şer diş iyice beyazlamıs uykudan cığlık atar gibi uyanmalarımız var . Uykuya direncimiz var . Doktorumuz ağrısı cok dedi. Her akşam duş aldırın bide ağrı kesici verin dedi. Çığlık atması normal ağrıdan çığlık atıyor dedi. Bende her akşam duş aldırıp bir ölçek ağrı kesici veriyorum maşallah o problemlerimiz ortadan kalktı.