dmr23 Ayın 6sında bebeğim 4 aylık olacak son 1 haftadır bebegimde ınanilmaz bi meme reddi var bastan beri vardi zaten aşmıstik yeniden başladı yaşayan düzelen var mi nolur iyi bir seyler söyleyin cok yoruldum cok üzülüyorum.
ikiprensannesi0 dmr23 yarın 4 aylık oluyoruz doğduğundan belli sürekli bir red yine basladi mama veriyorum artık bırakırsa bıraksın gerçekten çok yıprandım sürekli meme açık geziyorum resmen aman bir fırsatta belki emer diye ama bizede yazik ya
dmr23 ikiprensannesi0 Sürekli sagim yapıyorum bende daraldigim yerde mama veriyorum. Gercekten yoruucu Allah yardımcımız olsun umarım düzelir.