Ya kızlar çok rahat bi cocuk 😭
Üzeri ıslak dursa bile rahatsız olmuyor
Kakasını öğrendi hiç sıkıntı yok hemen adapte oldu.
Çiş olayi beni öldürüyor. 6-7 ay oldu artık alışması lazım değilmiydi. 2,5 yasında
Cocuk altına yapıyor bazen yapınca der anne kaka diye cogu zaman demez.
Niye böyle yaa 😭
Kakada asla dısarıdada olsak şaşmaz tutar altına yapmaz ama çişte öyle değil.
Neden böyle
15 dk bir wc götürüyorum yok demez yapar. Ama kendi gitmiyor