Sariko Merhaba kızlar elimde hipp 2 mama 800 gr var hiç açılmadı eğer bebeği için kullanan varsa 100 tl te satacağım bebeğim için yeni aldım ancak mamayı bıraktı bugün.
Salmanc Sariko 800 gr lık modeli mi varmi görmedm ya link atabilirmisin 900 gr değilmi hipp 2 combiotik
nilveannesi meric hipp i sevmeyen mi var yahu organik en güzel mama. Diğerlerini yemeyen hipp yiyor yanlışınız var bence
Sariko meric Hipp 2 yi içmeyen kusan bebek olduğunu ilk defa sizden duydum oğlum 6.ayına girdiği günden beri son 3 gün öncesine kadar hep içti
Sariko nilveannesi Aynen öle canım arkadaşın etrafında öle bir bebek var sanırım bu yüzden öle düşünmüş olabilir. Benim oğlum doğduğu günden beri hipp içiyordu 6.ayına girdiğinden beride hipp 2 kullanıyorduk ancak artık içmiyor bende indirim oldu diye almıştım ancak son 3 gündür 10 cc zor içiyor diye kutusunu açmadım.
Sariko Mrveeeee Canım şöyleki oğlum 9 aylık bendeki kutusu bitmek üzere diye gittim aldım ama artık günde 1 kez içiyordu son 3 gündür yaptığım mamadan 10 cc bile içmedi bu yüzden geçen gün aldığım kutuyu hiç açmadım bu şekilde oldu ☺️
Sariko Salmanc ! Canım nereden ekleniyor yapamadım dur instagramdan yazayım Yollayayım sana kullanıcı adın neydi
Salmanc kerimcaninannesi anne sütü oranlarına bakmıştım ben instagramda mühendisinoğlundan aptamil conformil kullandım 6 ay sonra hipp combiotic geçtik
ceylinnn [bilinmeyen] Hipp benim bebeğimede hiç yaramadı. Çok sık acıktırıyordu, saat başı mama vermek zorunda kadım. Sonrada fena kabızlık yaptı. Mamayı değiştirince düzeldi. Rahatladık.
nilveannesi ceylinnn hangisini kullanmaya başladınız sonradan. Eğer böyle birşey yaşarsam denemek adına öğreneyim sizden şu an iyi ama ilerde nasıl olur bilmiyorum
nurannuran [bilinmeyen] en iyi mama anne sütü bende hipp kullandım bebeğime kabızlık yaptı ve doyurmuyordu aptamile geçtik ve rahat etti bebeğim
nilveannesi ceylinnn asla kullanmayacağım mama malesef benim de aptamil . Çığlık atarak ağlıyordu onu kullandığı zamanlar . Farklı bi mamaysa diye sormak istemiştim teşekkürler