maveraben ben hala bırakıp çıkmıyorum robot değilki bebekler bazen 15 sn sürüyor ağlayıp uyuması.Baktınız o dönem uykuya dalmasında problem yok yatır çık bile yapıyorsunuz çünkü biliyorsunuzki bebeğini ağlasa bile çok kısa sürüyor ve yalancıktan bile ağlama. Biz mesela diş çıkarıyoruz şimdi. Uyuyana kadar daha çok direnip ağlıyor böyle bi durumda ben nasıl yatır çık yapayım, bekliyorum dalmasını sakinleştiriyorum öpüyorum , önemli olan her şeyi kararında yapmak.Mesela dişten önce gece uyandığında 10 sn ağlayıp kendi uyuyordu ben odasına girmiyordum şimdi dişten dolayı istemesem de girmek durumundayım çünkü ağlaması şiddetlenip uyumayacak biliyorum. Sizi anlıyorum çünkü aynı şeyi ben de demiştim. Yatırayım da ağlarsa ağlasın peşimden olayı varsa yapamam demiştim ama süreç öyle ilerlemiyor merak etmeyin.Eğitim verirseniz ilerde yazacaksınız buraya iyiki de vermişim diye😉