momtgb0676 Kızlar merhaba kızım inflanza a tanısı aldı. 4 gün oldu serum takılmadığı sürece ateşi 40 ı buluyor yine. İnflanza ilacını kullanıyoruz, ateş düşürücü kullanuyoruz ne yapmam gerekiyor bilmiyorum. Bana fikir verebilecek olan var mı:(
konyasekerlerim momtgb0676 Kaç aylık benim bebeğimde influenca a tanısı aldı.Hastanede yatış yaptılar dört gün oldu
edaels momtgb0676 biz a pozitif gedi 3 gün hep ateşliydi 2 saatte bir dolven calpol birde influenza için verdikleri şurubu kullandık ince giydirin havluları ıslatıp kol altina anlına koyduk surekli takip edin çok yapacak birsey yok
Momyofthesun momtgb0676 benim kızım 4 aylıkken yaşadı domuz gribini ilacı kullanmaya başladığımız 24 saat içinde düzelmişti. Ama doktorumuz da demişti hemen farkedip getirdiğiniz için ilaç 24 saat içinde etkisini gösterecektir diye. Çünkü ben domuz gribiydim maske vs takıyordum ama saat başı ateşini ölçüyorduk kızımın bulaşırsa hemen dr a gideriz diye. Bence domuz gribinde en önemli şey hemen tedaviye başlanması çünkü süreç uzayınca iyileşmesi de uzuyor. Çok geçmiş olsun o da atlatacaktır merak etmeyin
momtgb0676 konyasekerlerim 2 buçuk yaşında iki akşam serum takılması gerekti ateş inmediği için 4. Gün hala inmedi
momtgb0676 edaels peki 2 saatte bir ateş düşürücü vermek zararlı değil mi gerekirse bizde yapalım :( çok yoruldum artık
konyasekerlerim momtgb0676 Bebekler için daha zor geciyor.Malesef hemen ciğerleri tutuyor.Vucutta hızlı ilerleyip çok zor iyilesiyor
edaels momtgb0676 doktor bize verebilirsiniz dedi çünkü 2 saatte hemen ateş yükseliyordu geçen hafta oldu bizdede
Artemiss_ momtgb0676 bebeğim de su an domuz gribi oldu henüz bu sabah tanı aldık. Bu gripte ateş düşmüyor maalesef ateşe engel olmayın soyun öyle gezsin dedi doktorumuz ilaçlara da başladık inşallah yatış almadan evde düzelir. 40 ateş düşmüyor ayrıca halsizliği cabası… bu nasıl bisey neyin nesi anlamadım kahroluyorum ya Allah tüm çocuklarımıza şifa versin
Rabia_91 Benim bebeğim de tanı aldı bugün . 4 buçuk aylık. Ateşi durdurduk çok şükür. Ama halsiz, sürekli uyku hali. Bebekler çocuklar yaşlılar hasta olmasın ya 🥲