nilveannesi 123izel_ tadları da kokuları da kötü bence zaten bizzat kendim hepsini içip denedim keşke sütümüz fazla olsa da emzirebilseydik
KdrtDmr97 Merve11_ Keşke Canım stresten benim sütüm azaldı gibi. Bu arada siz süt sağma makinesi kullanıyor musunuz ?
Almilabebek_1408 KdrtDmr97 reflü ve hazimsizlik sorunlari yasamaman icin 1 ölçek 30 cc yapabilirsin canim 60da icer 2 olcek ama belki sindirmede zorluk yasayabilir
nurannuran [bilinmeyen] aptamilde balık yağı var anneler onu kötü yorumluyor , balık sevmeyen anneler onlar galiba :)aptamilin kokusunda bir sorun yok
123izel_ nurannuran aynı kutudan Bi çok kez aldm ama diğerlerinde var bazılarında koku yok. Onlarda balık yağı olmaması imkansız. ☺️ Şikayet varda Bi çok yorumda var bu satılan yerlerde nemli ortamda satılıyosa bu koku çoğalıyo kendi kutusu içinde aptamil firmasıyla birebir konustum 👍☺️